10. Dönem 4006Tübitak Bilim fuarları destekleme programında bu sene de okulumuz yerini alıyor!
Okulumuzdan Gülşah Çetin(Bilişim Teknolojileri), Firdevs Dıramalı Dildar(Bilişim Teknolojileri), Gülçin Kırman(Matematik), Elif Çaloğlu Dereoğlu(Matematik), Hatice Türk Emekli(Matematik), Beyhan Yıldız(Fen Bilimleri), Tülin Aycan(Görsel Sanatlar), Zeynep Ölmez(İngilizce) branşlarında 8 öğretmenimizin danışmanlık yapacağı öğrencilerimizin birbirinden ilgi çekici projelerinin sergileneceği bilim fuarımıza bekleriz.
Tarih: 9-10 MAYIS 2024
Projemiz Kasım ayında yapılan çalışmaların ve içeriklerin paylaşıldığı sunuma ulaşmak için bağlantıya tıklayınız.
Matematiğin disiplinlerarası bir performansla ele alınacağı eTwinning Projemizde okulumuz öğretmenlerinden Gülşah Çetin, Leman Çıtak ve Serap Yanardağ ve öğrencileri yer almaktadır.
Okulumuz matematik öğretmeni Serap Yanadağ' ın yürüttüğü yapay zeka temalı çok uluslu eTwinning Projemiz başlamıştır.
Okulumuz müzik öğretmeni Leman Çıtak' ın ortaklığında 2020-2021 eğitim öğretim yılında yürütülen Matematiğin Sesi eTwinning Projemiz, Ulusal Kalite etiketi almaya hak kazanmıştır. Emeği geçen bütün öğretmen ve öğrencilerimizi tebrik ediyoruz.
Matematiğin Sesi Projemiz Şarkıları Okulumuz 4006 Tübitak Bilim Fuarında büyük ses getirdi. İlçe Milli Eğitim Müdürümüz ve ilçe Arge' den sorumlu İlker Bayrak'ın katıldığı açılış törenimizde Matematiğin Sesi projemiz ortaklarından Leman Çıtak, proje öğrencileriyle ortak ürünlerini ve projenin şarkılarını seslendirdiler.
Matematiğin sesi eTwinning projemiz, Müzikle Matematik Çok Kolay Etkinliği kapsamında projemiz için özel okulumuz öğretmeni Leman Çıtak tarafından bestelenen Bölünebilme Kuralları Şarkısı, EBA'ya içerik olarak eklenmiş, kazanımlar doğrultusunda canlı derslerde öğrencilerle paylaşılmıştır
Matematiğin Sesi Projesi, Pİ GÜNÜ ETKİNLİKLERİ kapsamında bestesi okulumuz öğretmeni Leman ÇITAK, sözleri proje ortağı Halil ÇALIŞKAN 'a ait olan Pi Şarkısı. Karma okullardan sanal koro oluşturularak gerçekleştirildi.
Bu şarkı hazırlanırken webener yapılarak çocuklar online olarak fikirlerini yazdılar ve dile getirdiler. Ancak konuyla ilgili birden fazla konu oluşması sebebiyle ortak karar verilerek, sonrasında öğrencilerimiz şarkı sözü fikirlerini sayfalar ''ŞARKI SÖZÜ OLUŞTURMA'' alt başlığında eklediler; sayfalar ''KELİME BULUTU'' alt başlığında şarkımızın hangi konuyu içermesi gerektiği ile ilgili fikirlerini belirttiler. Kelime bulutunda en fazla öne çıkan bölünebilme kuralları konusu üzerine yoğunlaşarak şarkımızı bu konu ile ilgili yazmaya karar verdik. Daha sonra sözlerin şarkı haline gelebilmesi için, sözler bir öğretmenimiz tarafından düzenlendi. Düzenlenen bu sözler üzerine başka bir öğretmenimiz tarafından beste oluşturuldu. Bu beste öğretmenimiz tarafından ev ortamında, birkaç enstrümanla çalınarak, söylenerek ve VN PROGRAMI kullanılarak pilot bir kayıt oluşturuldu. Bu kayıt tek tek öğretmenlerimiz aracılığıyla öğrencilere ulaştırıldı. Daha sonra öğrenciler kulaklıklarla yönergeye uygun olarak video kayıtlarını alarak gönderdiler. Sonrasında videolar uygun şekilde kesilip, düzenlenip,VİDEO MAKER programı kullanılarak birleştirildi.